Lidl România aduce in magazine articole de uz casnic realizate din plastic reciclat

Magazin LidlLidl introduce în oferta săptămânală de articole in-and-out noi produse prietenoase cu mediul, precum coșuri pentru rufe, găleți, seturi de umerașe și coșuri de gunoi realizate din plastic reciclat.

Astfel, impreună cu PreZero, divizia de mediu a Grupului Schwarz, Lidl România da o nouă viață plasticului, prin realizarea produselor de uz casnic.

Banner Catalogul Faptelor Bune - 2025

Plasticul este utilizat pentru fabricarea multor produse, dar și ca material de ambalare. Acest lucru, alături de consumul ridicat de resurse asociat, ratele reduse de reciclare, precum și poluarea mediului din cauza deșeurilor fac din plastic o resursă cu un impact ridicat asupra mediului. Din acest motiv, Lidl are ca obiectiv să folosească mai multe materiale plastice reciclate, reutilizând astfel materialele reciclabile în mod eficient. În plus, în procesul de fabricare al produselor din plastic reciclat, se utilizează semnificativ mai puține resurse față de produsele noi obținute din plastic convențional.Lidl_Produse de uz casnic (3)

Prin urmare, Lidl se orientează asupra plasticului reciclat, prin introducerea de noi articole de uz casnic realizate din acest material. Astfel, deșeurile de plastic provenite din gospodării sunt colectate de PreZero, curățate, mărunțite și apoi prelucrate în plastic regranulat, cu care se creează produse noi, de înaltă calitate, prietenoase cu mediul.

Prin alegerea articolele de uz casnic fabricate din plastic reciclat, clienții pot opta pentru o alternativă sustenabilă, iar, prin achiziția lor, contribuie activ la conservarea resurselor și la protejarea mediului înconjurător. De astfel, peste 1400 de tone de plastic reciclat au fost deja folosite în fabricarea articolelor de uz casnic disponibile în magazinele Lidl din toată lumea.

Întregul proces de reciclare și fabricare a produselor noi este gestionat în Europa. Cu rețeaua sa corporativă, Lidl poate acoperi producția completă și lanțul de valoare, asigurând astfel standarde ridicate pentru reciclare. Noile produse fac parte din strategia REset Plastic, inițiată de Grupul Schwarz.

Despre strategia REset Plastic

Grupul Schwarz, din care Lidl face parte, este unul dintre cei mai mari retaileri internaționali și este conștient de responsabilitatea sa față de mediu. Strategia sa REset Plastic este o strategie holistică, internațională, dezvoltată pentru a acoperi cinci domenii de activitate: de la reducerea cantității de plastic din ambalaje și regândirea design-ului acestora, la reciclare și eliminarea completă a acestui material, până la inovare și educare în domeniu. Prin acest demers, viziunea „Mai puțin plastic – închiderea buclei” poate deveni realitate.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Îți mulțumim pentru feedback!