Nestlé: Smarties va utiliza pentru ambalarea dulciurilor numai hartie reciclabila

Ambalaj nou_Smarties_1Marca de bomboane de ciocolată Smarties, detinuta de compania Nestlé, va folosi numai ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreg portofoliul global. Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hârtie reciclabilă, eliminând astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global în fiecare an.

Noul ambalaj din hârtie al produselor Smarties provine din surse sustenabile și este format din hârtie cretată, etichete din hârtie și cutii de carton.

Banner Catalogul Faptelor Bune - 2025

În același timp, pe ambalaj au fost incluse informații despre modul corespunzător de a arunca ambalajele după folosire, pentru a crește gradul de conștientizare în rândul consumatorilor. În România, portofoliul de produse Smarties este format din Smarties tub 38g, Smarties tub 130g și Smarties Mini 158g.

nestleTrecerea la ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreaga gamă de produse Smarties reprezintă una dintre inițiativele cheie de sustenabilitate ale companiei pentru categoria de dulciuri. Prin această decizie suntem cu un pas mai aproape de atingerea obiectivului de a avea toate ambalajele reciclabile sau reutilizabile până în 2025 și de a reduce cu o treime utilizarea materialelor plastice noi, în aceeași perioadă.”, a declarat Alexander von Maillot, Global Head of Confectionery Nestlé.

Smarties este un produs special creat pentru copii, ușor de porționat, cu ciocolată atent selecționată, din cacao cu proveniență 100% din surse sustenabile. Fiecare bomboană Smarties este colorată folosind ingrediente naturale precum spirulină, lămâie, ridiche, hibiscus, morcov negru și șofran.

Silvia Sticlea_Business Executive Officer Confectionery and Dairy South ...“Inițiativa Nestlé de a utiliza doar ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreaga gamă Smarties la nivel global reprezintă o dovadă în plus a angajamentului asumat de companie, acela de a aborda problema deșeurilor de ambalaje în toate țările în care compania operează, contribuind astfel la dezvoltarea unui viitor sustenabil. Avem planuri ambițioase ce vizează întreg portofoliul de dulciuri, dar ne-am dorit să începem, în mod simbolic, cu un brand destinat copiilor. Nestlé dorește ca produsele sale să fie atât gustoase și sănătoase, cât și mai bune pentru mediu. Astfel, trecerea întregului portofoliu global Smarties la 100% ambalaje din hârtie reciclabilă reprezintă un pas al companiei pentru un viitor sustenabil și o invitație către consumatori să ia parte la acest demers., a declarat Silvia Sticlea, Business Executive Officer Confectionery & Dairy South East Market Nestlé.

 

Designul jucăuș al produselor Smarties este gândit pentru a contribui la dezvoltarea creativității și imaginației copiilor. În același timp, noul ambalaj din hârtie reciclabilă reprezintă o invitație pentru consumatori – pe de-o parte să se bucure de produs, iar pe de altă parte să acționeze în mod responsabil în micile acțiuni întreprinse zilnic, precum reciclarea ambalajelor în locuri specifice.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Îți mulțumim pentru feedback!