Campania de strangere de fonduri initiata de ING Bank Romania – Zambete pentru copii – a antrenat cu succes un numar de 3380 de #oamenidebine, care, in intervalul 25 noiembrie – 22 decembrie 2015, au incarcat pe site cate doua selfie-uri, unul serios si unul amuzant. Pentru fiecare selfie glumet incarcat pe site, ING a donat 50 de lei. La finalul campaniei, ING Bank Romania a decis sa suplimenteze fondurile generate de selfie-urile postate de sustinatorii actiunii umanitare si a donat 250.000 de euro pentru copiii si tinerii de la SOS Satele Copiilor Romania.
In fiecare an de Craciun, ING incearca sa adune cat mai multi oameni in jurul unei cauze sociale. Daca in timpul anului, in cadrul strategiei de responsabilitate sociala, banca se concentreaza pe proiecte de educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana, in fiecare decembrie ne indreptam atentia catre o alta directie importanta pentru noi: educatia pentru copiii din grupurile dezavantajate social. Colaborarea cu SOS Satele Copiilor Romania a venit natural: ne doream sa sprijinim copiii lipsiti de dragostea familiei biologice sa aiba o viata cat mai buna, sa mearga la scoala si sa isi construiasca astfel un viitor mai bun, iar asociatia tocmai asta face, de multi ani, in Romania”, a declarat Roxana Colisniuc, CSR Officer ING Bank Romania.
Generoasa suma va fi directionata catre programele organizatiei, acoperind serviciile de ingrijire de tip familial (cheltuielile ridicate de intretinerea caselor sociale si accesul la educatie), pe toata perioada anului 2016, pentru cei peste 200 de copii si tineri beneficiari ai asociatiei.

In fiecare an de Craciun, ING incearca sa adune cat mai multi oameni in jurul unei cauze sociale. Daca in timpul anului, in cadrul strategiei de responsabilitate sociala, banca se concentreaza pe proiecte de educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana, in fiecare decembrie ne indreptam atentia catre o alta directie importanta pentru noi: educatia pentru copiii din grupurile dezavantajate social. Colaborarea cu SOS Satele Copiilor Romania a venit natural: ne doream sa sprijinim copiii lipsiti de dragostea familiei biologice sa aiba o viata cat mai buna, sa mearga la scoala si sa isi construiasca astfel un viitor mai bun, iar asociatia tocmai asta face, de multi ani, in Romania”, a declarat Roxana Colisniuc, CSR Officer ING Bank Romania.