CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

DANONE: „Diagnosticat la timp, cancerul la copil se poate vindeca!”

In cadrul programului „Zambet pentru Viitor”, DANONE a lansat o noua campanie de comunicare menita sa informeze si sa educe publicul larg. Cu un mesaj puternic si optimist:  Diagnosticat  la timp, cancerul la copil se poate vindeca!, campania foloseste elemente grafice optimiste, crampeie din desene ale copilariei si din povestile in care Binele invinge Raul. Pana pe 3 noiembrie, in holul Teatrului Nottara este deschisa si expozitia foto „Povestea continua”, realizata de artistul fotograf Alex Galmeanu.

Fotografiile surprind optimismul si puterea cu care copiii din sectiile de oncopediatrie lupta cu boala si felul in care veselia si inocenta copilariei invadeaza saloanele spitalelor.  In realizarea campaniei s-au implicat membrii Asociatiei Little People si ai clubului Temerarii, iar eroina filmuletului de promovare este Rodica – unul dintre tinerii care au reusit in lupta cu cancerul.

“Pentru Danone, responsabilitatea sociala este foarte importanta, iar copiii se afla in centrul proiectelor noastre. Inca de la initierea programului, in 2007, intentia noastra a fost aceea de a sustine, pe termen lung, dezvoltarea unui model de buna practica privind cancerul infantil, in stransa colaborare cu specialisti in oncologie si sanatate publica. Implementarea unui astfel de model la nivelul sistemului de sanatate ar avea un impact major asupra situatiei copiilor bolnavi de cancer din Romania si ne bucuram sa vedem ca eforturile noastre dau roade”, a declarat Dr. Bogdan Ioachim, Director Comunicare, Nutritie si Stiinta DANONE.

Una dintre realitatile care s-au schimbat in cei 4 ani de cand Danone Romania a lansat programul “Zambet pentru Viitor”, este aceea ca in 2010 sansele de vindecare ale copiilor care s-au imbolnavit de cancer au fost mai mari decat in 2006 , datorita numarului mare de cazuri diagnosticate in stadii incipiente. Ponderea cazurilor de cancer la copil, diagnosticate in stadiile de inceput I-II a crescut cu 20% (2010 vs 2006 – Institutul Oncologic Cluj).

In Europa, circa  85% dintre copiii care se imbolnavesc de cancer se vor vindeca. Desi tehnologia medicala existenta in centrele specializate din tara noastra ar putea oferi rezultate similare pentru majoritatea cazurilor, copii cu cancer din Romania au in medie cu 25% mai putine sanse de supravietuire (date prezentate in comunicari ale Institutelor Oncologice).

Despre companie

Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2010 o cifra de afaceri de 476 milioane de lei, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent 740 de angajati si un portofoliu cu 70 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.

 

 

 

CSR Awards

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.