CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Carrefour a anunțat câștigătorii Premiilor Internaționale pentru Tranziție Alimentară

  •  Agricola, cu feliuțele de pui Bravito, Artesana, cu laptele proaspăt de vacă, și iaurtul de altădată Drag de România, marcă proprie Carrefour, premiate la Paris;
  • 250.000 de clienți Carrefour din șapte țări au luat parte la vot;

Ceremonia de decernare a Premiilor Internaționale pentru Tranziție Alimentară (IFTA), care a avut loc în luna martie, la Paris, a desemnat cele mai responsabile branduri în materie de Responsabilitate Socială Corporativă, votate de către 250.000 de clienți Carrefour din șapte țări membre ale Grupului.

În urma voturilor clienților, brandurile din România premiate în cadrul Galei sunt:

  • Agricola: Bravo, Bravito Piept de pui. Juriul a acordat șapte premii la categoria „Mari companii locale,” la care marele câștigător a fost România cu brandul Agricola. Produsul câștigător din gama Bravo provine de la păsări crescute natural și hrănite sănătos, fără antibiotice.
  • Artesana: Lapte proaspăt de vacă. O noutate începând cu cea de-a 3-a ediție a premiilor IFTA a reprezentat-o categoria creată pentru a recompensa companiile mici și mijlocii locale. Printre furnizorii de marcă națională premiați se numără și Artesana, cel mai apreciat producător din competiție, cu un produs clasic: laptele de vacă.
  • Marca proprie Carrefour, Drag de România: Iaurtul de altădată. Produsul tradițional, foarte apreciat de clienți, integrează atribute cheie ale conceptului de tranziție alimentară, fiind, de asemenea, apreciat și pentru ambalajul sustenabil din sticlă, cu un aspect în stil retro.

Produsele românești reprezintă un pilon strategic de diferențiere și competitivitate pentru Carrefour România, pe care le promovăm prin diverse acțiuni: de la campanii de brand sau promoționale, menite să susțină puterea de cumpărare, la târguri de producători locali sau chiar competiții internaționale, cu scopul de a face cunoscută calitatea produselor românești unui public cât mai larg. Nu este de mirare că produsele locale câștigătoare, implicit marca proprie Carrefour, 100% românească, au intrat în lumina reflectoarelor. Portofoliul nostru de produse private label realizate cu peste 260 de producători români include o varietate de articole valoroase pentru patrimoniul culinar românesc și nu numai. Vom continua să sprijinim prin orice demers producătorii locali și gustul autentic al produselor fabricate în România, ca parte a misiunii noastre Act for Food și în scopul tranziției alimentare pentru toți,” a declarat Alina Horgea, Director Mărci Proprii și Tranziție Alimentară, Carrefour România.

În perioada 20 noiembrie – 3 decembrie 2023, clienții Carrefour au fost invitați să voteze, prin intermediul unei platforme dedicate, produsele pe care le consideră cele mai emblematice pentru „Tranziția Alimentară pentru toți”. În timpul acestei prime etape de votare, competiția a înregistrat 210 produse înscrise și peste 250.000 de voturi. Un juriu extern, format din experți internaționali*, s-a reunit pe data de 19 martie la Paris, pentru a selecta furnizorii câștigători ai premiilor.

Produsele participante, înscrise în urma apelului de proiecte lansat de Carrefour în rândul furnizorilor săi parteneri, au fost selectate în baza angajamentului lor față de cele șase teme cheie ale tranziției alimentare: sănătate și nutriție îmbunătățită, ambalare responsabilă, agricultură sustenabilă și ecologică, comunicare responsabilă, produse durabile certificate, diversitate și incluziune.

Prin intermediul acestui concurs desfășurat la nivel internațional, Carrefour a mobilizat peste 150 de parteneri, în cadrul misiunii sale de a fi lider în tranziția alimentară pentru toți. Acest angajament, care se află în centrul strategiei Grupului, se bazează pe o ambiție colectivă, pe termen lung, de a oferi o gamă de produse mai sănătoase și mai durabile, de a proteja clima, atingând neutralitatea în materie de carbon până în 2050, de a proteja biodiversitatea, prin combaterea defrișărilor și de a reduce deșeurile, prin reciclarea ambalajelor.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.