CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Mondelēz International a publicat raportul Snacking Made Right pentru 2023

  • Progres consolidat în atingerea obiectivelor și impact accelerat ca lider global în domeniul consumului de gustări conștient, cu intenție și atenție
  • Progresele în atingerea obiectivului net-zero pentru 2050, care tocmai a fost validat de SBTi
  • Generarea de valoare continuă prin investiții și inițiative de sustenabilitate
  • Colaborare inovatoare care contribuie la transformări la nivelul întregului sector și oferă schimbări de durată, la scară largă

Mondelēz International a publicat raportul Snacking Made Right pentru 2023, care prezintă progresul anual semnificativ al companiei în ceea ce privește prioritățile sale de mediu, sociale și de guvernanță (ESG). Raportul demonstrează eforturile continue ale companiei de a construi o companie de snacking mai sustenabilă, axată pe oferirea gustării potrivite, pentru momentul potrivit, produse în mod responsabil.1

Raportul din acest an face parte din efortul continuu al companiei de a oferi informații transparente și măsurabile cu privire la obiectivele, politicile, inițiativele și programele ESG.

Printre elementele cheie ale progresului din acest an se numără promovarea gustărilor consumate conștient, cu intenție și atenție; combaterea schimbărilor climatice prin obiective bazate pe știință, inclusiv obținerea validării SBTi pentru programul de reducere netă a emisiilor la zero; dezvoltarea programului de aprovizionare cu cacao Cocoa Life; promovarea diversității, a echității și a incluziunii; prioritizarea colaborării pentru a contribui la realizarea unei schimbări de durată, la nivelul întregului sector.

„Sunt foarte mândru că și în 2023 am continuat să răspundem preferințelor în evoluție ale consumatorilor și să oferim rezultate solide, cu progrese semnificative pentru prioritățile noastre ESG”, a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO al Mondelēz International. „Am înregistrat progrese în ciuda inflației globale continue și a incertitudinii economice, o dovadă nu numai a puterii brandurilor noastre de referință, ci și a abordării noastre strategice, axate pe creșterea sustenabilă”.

În ultimul an, compania a făcut progrese considerabile pentru atingerea obiectivelor fixate pentru 2025, incluzând:

  • Abordare evoluată pentru a contribui la consumul conștient de gustări, prin îmbunătățirea profilurilor nutriționale și a ingredientelor, promovarea unui stil de viață activ și sprijinirea consumatorilor să facă alegeri alimentare mai atente.
  • Extinderea practicilor agricole regenerative în cadrul Cocoa Life, programul nostru de aprovizionare cu cacao emblematic, ajutând la reducerea defrișărilor și contribuind la reducerea emisiilor de carbon din domeniul de aplicare 3 (Scope 3).
  • Reducerea impactului nostru asupra climei prin acțiuni tangibile, inclusiv trecerea la surse de energie regenerabilă în multe dintre unitățile noastre de producție. Obținerea a aproape jumătate din energia electrică din unitățile de producție din surse regenerabile, de la peste 40% în 2022.

„Acest progres creează valoare pentru business-ul nostru și contribuie la creșterea noastră viitoare, făcând business-ul mai rezistent”, a declarat Christine Montenegro McGrath, SVP, Chief Impact and Sustainability Officer. „Privind în viitor, ne propunem să îmbunătățim, să amplificăm și să accelerăm impactul în domeniile noastre prioritare. Ne concentrăm, de asemenea, pe evoluție, pentru a răspunde cerințelor de reglementare care se intensifică și ne menținem angajamentul față de transparență în comunicarea progreselor noastre.”

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.